Eksempel på et samarbejdsforløb med ConnectGermany i 7 skridt:
- ConnectGermany holder et informationsmøde om køb af fast ejendom hos os, hvor vi bl.a. afklarer dine ønsker og behov sammen. ConnectGermany fremsender prospekter på dansk over mulige boligemner.
- ConnectGermany organiserer en fremvisningstur, hvor alle ønskede emner besigtiges.
- Du arrangerer din rejse og bestiller evt. hotelovernatning.
- ConnectGermany etablerer kontakt til advokat, hvis dette ønskes, og vi organiserer alt papirarbejdet. Notarmødet aftales.
- Købskontrakten underskrives efter ønske enten i det pågældende land eller i Danmark.
- ConnectGermany hjælper efter ønske med al kommunikation gennem hele byggeprocessen og ved overtagelsen.
- ConnectGermany etablerer efter ønske kontakt til servicepartnere, som kan hjælpe med alle opgaver i forbindelse med og efter indflytningen (eksempelvis møblering, rengøring, linnedservice, indboforsikring).
Vores all-in-one koncept tilbydes alle vores kunder. Vi henviser gerne vores interessenter til tidligere købere, så I kan udveksle erfaringer direkte.
Læs allerede nu om nogle af vores kunders erfaringer med køb af fast ejendom hos os. Vi glæder os til også at hjælpe dig!